بیوگرافی محمد موسوی و بیوگرافی امیر غفور
نوشته شده توسط : نقره جات

محمد موسوی سید محمد موسوی والیبالیستبیوگرافی محمد موسوی : شروع والیبال

 
سید محمد موسوی والیبال را از کلاس سوم ابتدایی زیر نظر پدرش شروع نمود. پدرش اولین مربی او بود، در ۱۳۷۷ موسوی همراه با تیم دانش آموزان خوزستان در مینی والیبال ایران در رامسر شرکت کرد آن زمان کلاس پنجم ابتدایی بود و در آن بازی ‌ها به همراه تیم دانش آموزی مقام کسب نکردند. حبیب طهوری در شکل گیری والیبال سید محمد موسوی نقش اساسی داشت و اولین مربی حرفه‌ای او به حساب می آید. نخستین سال حضور موسوی در لیگ برتر با تیم لوله سازی اهواز بود. سید محمد موسوی با حضور در باشگاه پتروشیمی در مسابقات لیگ برتر مقابل پیکان بازی کرد و توجه سرمربی حریف را به خود جلب نمود و قرارداد ۳ ساله با پیکان بست و بعد ها با بازی‌ های قابل قبول به تیم ملی نوجوانان و جوانان دعوت گردید.
 

سید محمد موسوی والیبالیست،عکس محمد موسوی

عکس سید محمد موسوی در تیم ملی

 

سید محمد موسوی جزء معدود بازیکن‌ هایی می باشد که در اکثر مسابقات، تیم ملی را همراهی نموده است. سید محمد موسوی در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۳ و دو دوره بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک از ستارگان بی چون و چرای تیم ملی ایران بود و پس از لیگ جهانی ۲۰۱۳ به اوج قدرت رسید.

امیر غفور،عکس امیر غفور،بیوگرافی امیر غفور بیوگرافی امیر غفور : تاثیرگذارترین مربیان

 
در مورد مربی های خود امیر غفور می گوید که ست کوویچ خیلی برای او زحمت کشید و والیبالش را مدیون اوست. ولی ولاسکو در میدان بزرگتری به او ارزش داد. به گفته ی امیر غفور  ولاسکو پیش از این که او را به تیم ملی بزرگسالان دعوت نماید بازی او را در لیگ و تیم ملی جوانان دیده بود و اعلام نموده بود که به وی اعتماد دارد و مانند دیگر مربیان به دنبال اسم و رسم بازیکن نمی باشد.
 

امیر غفور،عکس امیر غفور،بیوگرافی امیر غفوربیوگرافی امیر غفور : خانواده

 
امیر غفور همیشه بیان می کند که نیمی ازموفقیت هایش رامدیون خانواده اش می باشد. پدر امیر غفور از همان ابتدای ورودش به والیبال سر تمرین او حاضر می شد و از نزدیک کار او را تماشا می کرد و باعث دلگرمی او می شد. همچنین مادرش نیز زحمات بسیاری برای او کشیده است. در انتها جمله ای از امیر غفور در باره ی خانواده اش را با هم می خوانیم : امیدوارم بتوانم یک طوری زحمات آن ها را جبران نمایم، هرچند که نمی شود زحمت پدر و مادر را جبران نمود اما امیدوارم گوشه هایی از آن را جبران نمایم.




:: برچسب‌ها: امیر غفور،بیوگرافی امیر غفور،محمد موسوی،بیوگرافی محمد موسوی،سید محمد موسوی ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: